هدف

مدیریت کلیه اموری که به شناسایی ، نگهداری و توسعه مشتریان سودآور و اعتلای نام و نشان تجاری شرکت می انجامد ، هدف مدیریت بازاریابی و بازرگانی است.

اهم وظایف

– شناسایی بازارهای هدف بالقوه شرکت و جمع آوری اطلاعات مربوطه.
– برنامه‎ریزی و انجام کلیه فعالیت‎های ترویج و توسعه فروش مانند تبلیغات، شرکت در نمایشگاه ها، برگزاری سمینارها و استفاده از سایر ابزارها
جهت معرفی شرکت و جلب مشتریان بالقوه .
– بررسی و تحلیل موقعیت بازار از دیدگاه قیمت گذاری و تصمیم سازی جهت تعیین استراتژی قیمت گذاری .
– زمینه سازی عقد قرارداد فروش با مشتریان در راستای تامین نیازها و خواسته های طرفین .
– تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی و آماری از چگونگی انجام فعالیتهای مربوطه .
– مدیریت بانک اطلاعات مشتریان .
– انجام هرگونه اقدام لازم درجهت حفظ و اعتلای نام و نشان تجاری شرکت .

اکنون شرکت نیرو نوین با برخورداری از متخصصان و کارشناسان مجرب در عرصه های مختلف فروش ، آموزش ، پروژه و تعمیرات تخصصی می تواند پاسخگوی مناسبی برای نیازهای صنعتی کشور باشد.

امید است با عنایت پروردگار و همکاری و همیاری شما سروران گرامی ، بیش از پیش در خدمتگذاری به صنعت کشور گام برداریم.

این واحد با ارائه بهترین و تخصصی ترین مشاوره جهت انتخاب و تهیه انواع محصولات توسط تیم حرفه ای فروش درحال ارائه خدمات می باشد.

تامین محصولات شرکت های :