هدف: مديريت كليه اموری كه به شناسايی، نگهداری، توسعه مشتريان سودآور، اعتلای نام و نشان تجاری شركت می انجامد ، هدف مديريت بازاريابی و بازرگانی است.

اهم وظايف

– شناسايی بازارهای هدف بالقوه شركت و جمع آوری اطلاعات مربوطه.
– برنامه‎ريزی و انجام كليه فعاليت‎های ترويج و توسعه فروش مانند تبليغات، شركت در نمايشگاه‌ها، برگزاری سمينارها و استفاده از ساير ابزارها.
جهت معرفی شركت و جلب مشتريان بالقوه.
– بررسی و تحليل موقعيت بازار از ديدگاه قيمت گذاری و تصميم سازی جهت تعيين استراتژی قيمت گذاری.
– زمينه سازی عقد قرارداد فروش با مشتريان در راستای تامين نيازها و خواسته‌های طرفين.
– تهيه و ارائه گزارشات تحليلی و آماری از چگونگی انجام فعاليتهای مربوطه.
– مديريت بانک اطلاعات مشتريان.
– انجام هرگونه اقدام لازم درجهت حفظ و اعتلای نام و نشان تجاری شرکت.

اکنون شرکت نيرونوين با برخورداری از متخصصان و کارشناسان مجرب در عرصه‌های مختلف فروش، آموزش، پروژه و تعمیرات تخصصی می‌تواند پاسخگوی مناسبی برای نيازهای صنعتی کشور باشد.

اميد است با عنايت پروردگار و همکاری و همياری شما سروران گرامی، بيش از پيش در خدمتگذاری به صنعت کشور گام برداريم.

این واحد با ارائه بهترین و تخصصی ترین مشاوره جهت انتخاب و تهیه انواع محصولات توسط تیم حرفه‌ای فروش درحال ارائه خدمات می باشد.

تامین محصولات شرکت های :