محصول

اینورتر یاسکاوا سری  l1000

ربات بسته‌بندی

اینورتر یاسکاوا L1000 که با نام اینورتر آسانسور نیز شناخته می‌شود، از بهترین درایوهای حال حاضر جهان برای کاربرد آسانسور می‌باشد. درایو L1000 تا کنون بیش از یک میلیون نصب فعال داشته است. همانطور که اشاره شد این درایو به صورت تخصصی در کاربردهایی مانند آسانسور و بالابر مورد استفاده قرار می‌گیرد. محبوب‌ترین اینورتر یاسکاوا را می‌توانیم اینورتر V1000 بدانیم که بیشترین کاربرد عمومی دارد. اما قطعا در کاربردهایی مانند بالابر و آسانسور، هیچ درایوی به لحاظ کارایی، طراحی، کیفیت و قیمت نمی‌تواند همپای L1000 باشد. میزان خرید و فروش اینورتر یاسکاوا L1000 در صنعت آسانسور ایران تا حد قابل توجهی بالاست. دلیل این محبوبیت نیز همان گونه که عنوان گشت، کیفیت و امکانات فوق حرفه‌ای آن است. جهت خرید اینورتر یاسکاوا سری L1000 از نمایندگی‌ (شرکت نیرونوین) تنها کافیست تا با شماره 02536125 در تماس باشید.

اینورتر آسانسور L1000A

درایو یاسکاوا L1000 دارای فناوری نوآورانه است و از سخت افزار ویژه‌ای استفاده می‌کند که برای بیش از 70000 ساعت کارکرد بدون تعمیر و نگهداری طراحی شده است. عملکردهای کنترلی پیشرفته‌ای را برای اجرای کاربردها موتور القایی و PM (مگنت دائمی) در سیستم‌های آسانسور دنده‌ای و بدون دنده ارائه می‎دهد. بر اساس سال‌ها تجربه و نوآوری مبتنی بر کاربرد، L1000 ویژگی‌های با عملکرد بالا را ارائه می‌دهد که مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب را ارائه می‌کند که شامل: کارایی انرژی و چرخه حیات، هزینه مقرون به صرفه، راه اندازی ساده و بدون استرس، استفاده ایمن و راحت می‌شود. درایو سری L1000 یک درایو اختصاصی برای کاربردهای آسانسور است که هم برای پروژه‌های نوسازی و هم برای راه‌اندازی یک دستگاه جدید مناسب است. یاسکاوا L1000 انتخاب‌های واقعی و مزایای واقعی برای کاربردهای آسانسور ارائه می‌دهد از جمله:

  •  موتور و فناوری پیشرفته درایو برای کنترل موتور PM بدون دنده 
  • قابلیت کاهش زمان کف به طبقه 
  • رتبه بندی جریان بر اساس فرکانس حامل پایین برای عملکرد بی صدا 
  • انواع مختلف تنظیم خودکار موتورهای القایی و آهنربای دائم بدون چرخ دنده (جلو/جفت شده) 
  • ترانزیستور ترمز داخلی برای همه مدل‌ها تا 40 اسب بخار 
  • جبران اینرسی سیستم 
  • جبران گشتاور در هنگام شروع بدون سنسور بار (ضد برگشت) 
  • توالی ترمز ساده و کارآمد 
  • سنسورهای ولتاژ ورودی برای تشخیص تلفات فاز 
  • قابلیت رابط قدرتمند برای ادغام ساده کنترلر آسانسور 
  • حفاظت از مغناطیس زدایی برای موتور PM
  • عملکرد بار نوری جدید برای UPS (منبع تغذیه بدون وقفه) 
  • عملکرد عملیات نجات
  • روشن/خاموش و فن خنک کننده با کنترل دما 
  • مانیتورهای عملکرد سرویس 
  • برد ترمینال چند منظوره قابل جابجایی با عملکرد پشتیبان‌گیری پارامترها
  • ارتباطات شبکه

اینورتر یاسکاوا L1000V

اینورتر بالابر L1000V برای کارکرد با سرعت کم (تا 1 متر بر ثانیه) و برای موتورهای دنده‌ای طراحی شده است. محدوده ظرفیت موتور آن از 4 کیلو وات تا 15 کیلووات، دامنه وسیعی از کاربردهای آسانسور را شامل می‌شود. عملکردهای استاندارد بهینه شده، راه‌اندازی، بهره‌برداری و نگهداری ساده از ویژگی‌های این درایو است و این در حالی است که به شما سواری راحت و مطمعن را می‌دهد. قابلیت اطمینان و ایمنی عملیاتی آن، سیستم آسانسور را به‌ویژه از نظر کاهش هزینه و راحتی ارتقا می‌دهد. درایو یاسکاوا L1000V برای ویژگی‌های فنی در کنار راه اندازی آسان برای عملکرد طولانی مدت و هزینه چرخه عمر کم طراحی شده است و دارای استانداردهای جهانی می‌باشد.

مشخصات فنی اینورتر یاسکاوا سری L1000

  • این درایو یاسکاوا در رنج‌های توانی 7.5 ، 11، 15، 18.5، 22، 30  کیلو وات قابل عرضه است
  • ولتاژ ورودی درایو 400 ولت می‌باشد
  •  موتور را می‌تواند بدون صدا راه اندازی نماید
  • شناسایی خودکار مشخصات موتور جهت تطابق کامل
  • مجهز به مدارات و بردهای پیشرفته جهت ایمنی سلامت افراد داخل اسانسور
  • فانکش‌های ویژه برای کاهش زمان جابجایی بین دو طبقه
  • برخورداری از قابلیت‌های سیستم نجات و تخلیه مسافر در شرایط اضطراری و قطع برق
  • کارکرد بدون احتیاج به سرویس تا 70 هزار ساعت (حدود 10 سال)
  • ایجاد حرکت بسیار نرم برای اسانسور جهت آسایش مسافرین داخل کابین

مزایای استفاده از درایو یاسکاوا L1000

درایو L1000 همانگونه که عنوان شد از مزایا و قابلیت‌های متعددی برخوردار است. در ادامه قصد داریم تا این ویژگی‌ها را به صورت مختصر خدمت شما معرفی نماییم.

1- حرکت نرم آسانسور با درایو L1000A

از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این اینورتر یاسکاوا وجود قابلیت‌های و تنظیمات گوناگون و بسیار متنوع و پیشرفته به منظور ایجاد حرکتی نرم و روان در آسانسورها می‌باشد. قابلیت ذکر شده به شکلی است که سرنشینان آسانسور در حین حرکت و حتی توقف آسانسور متوجه هیچ لرزش، تکان یا ضربه‌ای نخواهند شد. این قابلیت منحصر به فرد به قدری در این اینورتر قابل توجه است که حتی در آسانسورهای مخصوص حمل بیمار در بیمارستان‌ها که از حساسیت بالایی برخوردار است نیز از این نوع اینورتر یاسکاوا استفاده می‌گردد.

2- ترمز دینامیکی L1000A

هر اینورتری که برای کاربرد آسانسور استفاده می‌شود نیاز به یک مدار چاپر دارد. این درایو یاسکاوا علاوه بر بهره‌مندی از ویژگی مذکور، تنظیمات بسیار خاص و ویژه دیگری نیز دارد.

3- قابلیت نجات اضطراری در اینورتر

قطع ناگهانی برق در هرساختمان و یا مکان عمومی اتفاقی محتمل است. اینورتر یاسکاوا L1000 به قابلیت نجات اضطراری مجهز است. این ویژگی توسط تعدادی باطری و انجام برخی تنظیمات بر روی درایو قابل راه اندازی‌ست تا در شرایط قطع برق، آسانسور حرکت کرده و در اسرع وقت و نزدیک‌ترین طبقه اقدام به توقف جهت تخلیه مسافر نمایید.

4- نمایشگر گرافیکی در اینورتر L1000

بدون وجود این نمایشگر هم درایو می تواند به کار خودش ادامه دهد. اما نکته حائز اهمیت آن است که در اینورترهای آسانسور به دلیل وجود دستورات، ورودی و خروجی‌های زیاد، وجود یک نمایشگر می‌تواند فرایند را لذت بخش‌تر نماید.

5-ایمنی آسانسور

با توجه به ضرورت بسیار بالای ایمنی در آسانسور، عموما توجه ویژه‌ای به این مورد می‌شود. مدارها و بردهای درایو آسانسوری L1000 یاسکاوا تطابق کامل را با تاییدیه‌های جهانی SIL3,SIL2 را دارد.

6- نیمه هادی‌ها

از مهم‌ترین بخش‌ها در سخت افزار هر اینورتر، IGBT آن است. IGBTهایی که شرکت یاسکاوا در اینورتر L1000 استفاده می‌کند ساخت شرکت فوجی ژاپن است که از کیفیت بالایی برخوردارند. شرکت فوجی را می‌توانیم جز بهترین سازندگان نیمه هادی در دنیا بدانیم.

7- گشتاور راه اندازی بالا

اینورتر یاسکاوا L1000 در حین راه اندازی گشتاوری معادل 200% مقدار نامی خود را به خوبی تامین می‌کند. گشتاور راه اندازی در آسانسور یکی از مهم‌ترین آیتم‌های مورد نیاز در کاربری آسانسور می‌باشد.

مشخصات فنی مدل‌های منتخب سری L1000

کد تجهیز CIMR-LB4A0018 CIMR-LB4A0024 CIMR-LB4A0031
درایو L1000 L1000 L1000
کاربرد آسانسور آسانسور آسانسور
منبع تغذیه ورودی 380V – 480V 380V – 480V 380V – 480V
فازهای قدرت ورودی 3 Phases AC 3 Phases AC 3 Phases AC
خروجی(جریان نامی) 18A 24A 31A
حداکثر ظرفیت موتور(Normal Duty) 7.5kw 11kw 15kw
نوع موتور موتور آهنربای دائمی(PM)، موتور القایی موتور آهنربای دائمی(PM)، موتور القایی موتور آهنربای دائمی(PM)، موتور القایی
قابلیت  Closed Loop دارد دارد دارد
قابلیت  PID دارد دارد دارد
قابلیت  Speed Search دارد دارد دارد
قابلیت  Auto Tuning دارد دارد دارد
قابلیت  DC Injection(ترمز DC) دارد دارد دارد
Brake Unit(چاپر داخلی) دارد دارد دارد
طول(W) 140 میلیمتر 180 میلیمتر 180 میلیمتر
عرض(H) 260 میلیمتر 300 میلیمتر 300 میلیمتر
ارتفاع(D) 167 میلیمتر 167 میلیمتر 187 میلیمتر
وزن خالص 3.9 کیلوگرم 5.4 کیلوگرم 5.7 کیلوگرم
 

بهترین برند اینورتر

با توجه به گستردگی و تنوع برندهای اینورتر انتخاب اینورتر مناسب می‌تواند کار نسبتاً دشواری باشد. اما با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد یاسکاوا می‌توان این برند را برترین برند در ایران و حتی سطح جهانی دانست. زیرا این برند ژاپنی ادعا دارد که محصولاتش تا 10 سال نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند. از سویی گارانتی این محصولات به همراه تعمیرات رایگان تا 5 سال برای مشتریان نیرونوین می‌تواند خاطرتان از هرگونه تبعاتی آسوده سازد. همچنین برخی ویژگی‌های منحصر به فرد این درایوها آن‌ها را از سایر برندهای حال حاضر متمایز می‌سازد. افزودنی است که در صورت خرید اینورتر L1000 و یا هرسری دیگری از اینورترهای یاسکاوا از نیرونوین می‌توانید از آموزش رایگان کارشناسان ما بهره‌مند گردید که با توجه به هزینه بالای دوره‌های اتوماسیون این قابلیت می‌تواند تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های شما صرفه جویی شود.